Anasayfa > İnternet > Facebook Birden Nasıl Böle Tavan yaptı

Facebook Birden Nasıl Böle Tavan yaptı

Gerçekten Türkiyedeki facebook kulanıcı sayısı artıı nasıl oldu tam bende anlıyamamdım ama bende sacma flan kendi kafamdan yorumlar uretmeye basladım facebook artma sebepleri arasında herkesin msn ortamında sıkılmıs olması yeni ortamlar aramaya yönelmeleri bide bu recep ivedik filmindeki facebook muhahbetitde bana göre Türkiyedeki üye sayısını artırdı filimdin duyan geldi gelen arkadasını cagırdı o geldi bole derken Türkiyeden sanal alemde gezipde facebook a uye olmayan kalmadı diye bilcek seviyeye geldik benim görüşlerim bole bi yazıyım dedim bana gore dogrular bunlar sizde kendinize göre doğruları yazarsanız sevinirim neden artı bu facebookun hiti. ???

Kategoriler:İnternet
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

