Anasayfa > İnternet > Online sinema keyfi bu adreste www.sinemayizle.blogspot.com

Online sinema keyfi bu adreste www.sinemayizle.blogspot.com

Site tamememn bana ayit yasal değil ama başkada yapcak bişe yok benim yaşadığım yer kuçuk bir yer sayılır filimler tv e cıkıyor ondan sonra cd leri buraya geliyor bizde mecbur bu yolla izlemek zorunda kalıyoruz benim gibi birçok arkadaşa lazım olabilir amacıyla izlediğim güzel bulduğum filmleri eklemeye çalışıyorum eğer sizinde isteğiniz flan varsa burdan bana ilete bilirsiniz elimizden geliyorsa sitemize ekleyede biliriz birçok film sitesi reklamlı pc cok kastırıyolar bende bunların önüne geçmek için kendi sitemi yaptım sitede hiç reklam flan sizi rahatsız etçek birşey göremessiniz eğer site hakkında dahda iy bilgiler yararlı bilgilerinizi varsa bizede burdaki yorum kısmından iletmenizi bekliyoruz saygılar sevgiler www.sinemayizle.blogspot.com

Kategoriler:İnternet
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

